Första april

Idag var pappa uppe före tuppen för att sätta tejp på så mycket han kunde komma på.
Han var ganska dålig på det där med tejp, men han fick igen sen ändå.
Blev ju smått lurad av Joakim också, men han fick ju också igen kan jag säga. Fast det var tack vare mamma.

För övrigt så var det ju faktiskt härligt väder för en gångs skull. Det var riktigt trevligt. Jag blev på lite bättre humör då. Och trevligt har det varit idag också. Men det har faktiskt varit det ett tag den senaste tiden.

Imorgon blir det Byråsen. Hade längtat lite grann dit, men jag ångrade mig idag och har mest lust att stanna hemma. Men jag åker nog med Nina ändå. Får sitta och läsa The Notebook i ungefär fyra timmar.

Nu är jag förbannat trött och tänker sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0