Hundkiss är inte trevligt

Idag blev jag väldigt ledsen. Efter skolan skulle jag gå till Bernt eftersom pappa var där och han skullle skjutsa hem mig. Mellan Bernts hus och skolan är det ungefär 200 meter skulle jag gissa på, men även det kan vara för långt ibland.
Eftersom det snöat hur mycket som helst idag så var vägen väldigt väldigt slaskig och äcklig, och vad händer då? Jo, en bil kommer i världens fart förbi mig och jag blir väldigt väldigt blöt av snöslask och jag inser att det troligtvis var ett flertal hundar som hade kissat i all den slask som nu tyngde ner mina byxor och min väska. Väldigt trevligt.
Frågan är alltså om jag kommer ha några byxor att använda i skolan imorgon. Eftersom jag klev i sweet chilisås med mina rutiga byxor igår, mina svarta byxor är dränkta i hundkisslask och jag bara har två par byxor så blir det lite knepigt. Men det löser sig skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, Evelina. Jag har en ruskigt bra idé ska du se. Både du och jag är UTAN byxor på skolan i morgon. För, det är ju orättvist om du ska gå runt utan byxor helt själv. How do you like THAT? ;)

2008-04-07 @ 21:51:11
URL: http://NinaKHansson.blogspot.se
Postat av: Nina

Fast, jag tycker nog att vi ska vara utan byxor I skolan. Om vi ska vara PÅ skolan och springa runt kan det nog bli en aning kallt.

2008-04-07 @ 21:52:52
Postat av: Petter H

Du kan ju faktiskt anmäla den bilen som skvätte ner dig om du tog registreringsnummret. Då skulle du säkert fått massa böter av den så du kunde köpa nya byxor :)

2008-04-13 @ 10:32:10
URL: http://PetterH.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0