Nervkollaps

Blev en någorlunda lyckad dag på Byråsen idag. Ganska tråkigt väder och ganska kallt, men annars helt okey.
Jag och Nina tog oss en liten promenad. Det var trevligt.
Sen åkte jag ju skoter också. Eller ja, jag satt i släpet på en skoter i alla fall. Jag tror det var första gången på ungefär åtta år jag åkte skoter. Jag är livrädd för saker som går fort, därför undviker jag skotrar, men idag var jag nästan tvungen. Jag åker faktiskt hellre skoter än går upp för en lång backen. Nog blev jag väldigt yr och illamående, men det gick bättre än jag trott.
Lite slagsmål blev det ju på slutet också då vi väntade på bussen, men det löste sig.

Idag åker jag och mamma troligen till Öje och hämtar porslinet som jag fått av Camilla. Hon använde det tydligen aldrig så hon frågade ifall jag ville ha det. Eftersom jag planerar att flytta så tackade jag självfallet ja.
Hon sa att jag skulle titta först ifall jag ville ha det, men det är nog ingen tvekan om det, oavsett hur det ser ut.

Pappa läste bland radannonserna i Malungsbladet idag och hittade en annons under "Köpes". Det var någon som ville köpa en 14" TV. Jag ringde självfallet upp honom. Han ville helst inte ha med DVD men han skulle höra av sig senare.
Det är trevligt då man hittar sådana annonser. Jag hoppas att han vill ha den.

Kommentarer
Postat av: Petter H

Jaså du var på byråsen.. Va roligt. Jag förstod inte riktigt va du mean med kallt? Det är ju inte ett dugg kallt.. Det är ju värsta värme böljan.. här iaf. Man behöver inte ha några kläder på sig om man inte vill. Och najs tur med annonsen..

2008-04-02 @ 16:58:33
URL: http://PetterH.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0