The Heartbreak Kid

Nina idag igen. Tittade på The Heartbreak Kid med Malin Åkerman och Ben Stiller. Ganska bra film, men jag trodde den skulle vara bättre. Sedan tittade vi lite på Beck - Advokaten samtidigt som vi åt kebabpizza som var stark. Väldigt stark.

Så mycket annat har det inte hänt idag. Hade halv studiedag och mamma jobbade, så jag fick gå hem.
Det tog faktiskt bara en halvtimme. Jag trodde att det skulle ta minst en timme.
Efter att mamma slutat jobbet åkte vi till Dala- Ridå och Lövgrens någonting. De hade asfina ljus på Lövgrens! Jag vill ha!

Godnatt. Har nationellt prov i engelska imorgon. Oh yeah.

Kommentarer
Postat av: Petter H

:D Pizza och film och trevligt sällskap och halv studiedag och fina ljus och glädje.. Kan det blir bättre?

2008-04-03 @ 23:21:54
URL: http://PetterH.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0