Å andra sidan är det tomt

Godmorgon!
Igår skrev jag inte speciellt mycket, det blev mest musik. Anledningen till det är att jag fastnat för imeem.com nu när jag inte har någon musik på datorn. Ja, så är det.

Idag var det meningen att jag skulle handla med mamma och mormor eftersom det inte blev av igår, men tydligen blir det inte av idag heller. Ibland kan mormor krångla så otroligt.
Jag och mamma åker nog ner på byn i alla fall eftersom jag måste in på Biblioteket och lämna tillbaka en film och två skivor. Om jag känner mig själv rätt kommer inte ut därifrån tomhänt. Pappa hittade förresten mitt lånekort för någon dag sedan i en av hans lådor, så nu behöver jag inte ens ta mammas. Jag kanske ska kolla om mitt bankkort också ligger i någon låda?

Ska försöka fiffla med en ny design också.
Jorå.

Kommentarer
Postat av: Dona

Oh tack så otroligt mycke!

Jag kan kande uppfattas som udda av texterna jag skriver hehe men glädjer mig enormt att du gillar de!



Tipsa gärna andra om att läsa den =)



Vill visa att även invandratjejer med tuff barndom kan lyckas. Kramar Dona

2008-08-11 @ 11:31:55
URL: http://donas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0