All you have to do is dream

Det är lite synd att böcker tar slut ibland. Inatt läste jag ut Som jag vill vara av Katarina von Bredow.
Väldigt bra bok av en grymt bra författare.
Makalöst.

Jag drömde väldigt konstigt inatt också. Jag drömde att jag, mamma, pappa och David åkte till Cybergymnasiet i Göteborg för att betala räkningar. Ute på skolgården såg jag någon jag inte borde ha sett, men som jag såg ändå.
När vi kom in mötte vi ekonomichefen (haha, ja han var ekonomichef) och han undrar vad fan det var som hade hänt. Jag fattade inte alls vad han snackade om, men han visste tydligen att jag sökt till Stockholm. Så jag berättade vad problemet var, och han fixade massa lösningar så att jag skulle kunna gå på Cyber i alla fall. Jag fick välja på Stockholm och Göteborg. Problemet var att jag ville gå SP nu, så jag visste inte hur jag skulle göra. Jag ville alltså gå SP, men i Stockholm eller Göteborg.
Drömmen slutade med att jag satt på skolgården och grät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0