Ämmupämmu

Jag hade nästan tänkt plugga ikväll igen, men det blev inte så. Istället drog jag mig mot byn för att möta Emelie som kom hem från Karlstad! Hon är bäst, min Emelie.
Vi chillade på och vid Ica ett tag, sedan drog hon hem, så då drog jag också hem. Mörkrädd som jag är och cyklist som jag var pratade jag med mamma i telefon halva vägen typ, haha.

Och jag ska förresten försöka sluta skriva "haha" så mycket, det har tydligen blivit mitt nya "åhå!" utan att jag märkt det. Förlåt mig, jag ska försöka ändra på det.

Kommentarer
Postat av: Petter

Mm.. du missbrukar Haha lite faktiskt. Men varför skulle du plugga på en fredagkväll?

2008-08-29 @ 22:40:09
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Petter: Jag har faktiskt inte märkt det, haha (ajdå). Jag försöker skriva så istället för att göra smilegubbar hela tiden antar jag.

Och plugga skulle jag göra för att jag inte har några intressen -.-

2008-08-29 @ 22:47:18
URL: http://evelinamarina.blogg.se/
Postat av: ämmuuuu

men nej, inte sluta, haha är fint!

2008-08-30 @ 18:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0