Bette Midler påminner mig om någon

Jag kan inte säga att jag gjorde någonting bra av den sista dagen på sommarlovet, och det är synd. Halva dagen spenderade jag i sängen med en bok som sällskap och andra halvan spenderade jag hos mormor.
Jag fick åtminstone någonting gjort på uthuset, nu är det inte mycket kvar. Jag har dock ingen större lust att klättra högt på vingliga stegar, men jag antar att jag är desperat och gör ganska mycket för pengar. Jag behöver verkligen nya byxor.
Från klockan 21.00 till 23.30 ungefär satt jag bänkad framför tvn och tittade på Beaches. Den filmen är helt underbar! Första gången jag såg den var jag kanske 10 eller någonting. Redan då grät jag i slutet. Nu var det oerhört många år sedan jag såg den, så jag blev väldigt glad när jag läste att den visades ikväll.
Och ja, jag vet att jag låter som en tant, men det bjuder jag på, godnatt!

Och jo, det var sista dagen på sommarlovet. Man har inte lov på helger.

Kommentarer
Postat av: Petter

Tant? Jag fattade ingenting. Undrar vad du menade :P Jag kan stolt säga att jag städade hela min sista dag.

2008-08-16 @ 17:41:44
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0