Bildspecial, tema: Nattstädning

Jao, då var garderoben klar då. Jag är fortfarande väldigt pigg och på städhumör.
Kanske ska ta den där byrålådan som jag tänkte ta imorgon?


Min garderob efter rensningen av kläder.


Eftersom jag inte tog någon före-bild på kläderna i garderoben får ni en bild på den hög som bildats av alla kläder jag har kastat ut. Det är dock mycket mer än det ser ut.


Det här är galgarna efter min nattliga garderobrensning. Det blev alltså en del nakna galgar.


"Golvet" i min garderob innan rensningen.


Såhär såg mitt rum ut när jag slängt ut ungefär hälften av grejerna i min garderob.


Såhär blev det när rensningen var helt klar. Väldigt fint tycker jag.

Ja, så tokig blev ju inte städningen, trots att det är mitt i natten.


Ja, jag hittade min lampa som jag köpte för ganska exakt tre år sedan. Den har alltså inte kommit upp och lär inte göra det heller.


Och jag hittade autografpappret/programpappret från Hemsöborna som jag såg för sisådär fem år sedan på Fjäderholmarna. Hittar ni Angelika?


De här väskorna fick jag av mormor när jag fyllde år i april, och jag blev riktigt sugen på att resa någonstans när jag såg dem. Så oerhört underbart det vore. Hänger du på?


Här är byrålådan som jag tänkte ge mig på nu.


Nu ska jag sluta med bilderna och gå och rensa/ordna i lådan.

Vilken tur att jag lånade en dubbel-cd med ABBA på biblioteket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0