Det osar glädje

Jag är faktiskt lite mer pessimistisk än vanligt idag. Det kan ha att göra med att jag inte är i Stockholm. Eller så kan det ha att göra med att jag ska på fjälltur imorgon. Eller så kan det vara lite blandade orsaker.

Hela eftermiddagen har jag handlat inför fjällturen. Vad har man med sig på en fjälltur egentligen? Jag minns inte riktigt.

En sak gjorde mig glad idag i alla fall, och det var smset som mamma fick, där det stod att H&M-paketet fanns att hämta ut på Ica. We did.
Kläderna var det absolut inget fel på, min kropp däremot var jag inte riktigt lika nöjd med.
Men hey, allt kan ju inte bli bra..

Kommentarer
Postat av: Petter

Jag vet iaf att sist jag var på fjälltur åt jag pannkakor till frukost iförd morgonrock med en kopp varm choklad. Hä va tier hä.

2008-08-18 @ 22:49:33
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0