En smula lycka

Aha.

Ja, idag blev inte mycket rätt. Jag och Martin skulle ju träffas 11.30 utanför skolan, men han hade fattat det som 12.30. Yay.
Jag satt i skolan ensam ett tag, sedan kom Ida så hon hängde med till matsalen.

När jag satt ensam där vid ett bord i korridoren kommer Cathrin och Jeanette och berättar att vi skulle ha haft spanska på morgonen. Great. Mentorerna sa i fredags att det bara var tyskarna som skulle ha språk då, det stod ju bara tyska på schemat, så det blev fel där, men det gjorde inte mig någonting.
Nu blev det massor av strunt igen.

Hur som helst, efter skolan drog jag och Ida till bokhandeln och jag köpte 10 st anteckningsblock för 89 (jag hade tänkt inhandla det på ÖB i lördags, men de hade inga kvar. Det var synd, för då hade jag kunnat köpa 30 st för 90 kr) och någon slags mapp.
Eftersom jag nästan for omkull på cykeln på grund av den tunga påsen drog vi till skolan och lämnade grejerna.

Men någonting blev bra idag i alla fall.

Jisses med strunt.

Jag ber om ursäkt för bristen på sammanhang och intressanta ämnen i mina inlägg.

Kommentarer
Postat av: Petter

Tack. Ursäkten godtagen :P

2008-08-25 @ 19:25:46
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Petter: Vad bra, haha.

2008-08-25 @ 19:55:40
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0