Fantastiskt sätt att uppdatera dina sinnen

Idag fick jag en väldig lust att läsa. Ovanligt? Nej, inte speciellt, jag vet. Men jag fick hur som helst väldigt stor lust att läsa.
Eftersom jag läste ur I väntan på liv igår så började jag idag på Ingen grekisk gud, precis av Katarina Kieri. Jag har tittat på den länge men aldrig haft någon större lust att låna den. Igår fick den dock följa med hem som enda bok.
Och bra var den. Fasiken vad bra den var. Jag skrattade högt många gånger trots att den emellanåt kunde vara lite halvtragisk. Den var liksom.. Härlig på något vis och man fick någon sorts.. Livsglädje. När boken var utläst (eller urläst? Jag har ingen aning om vad det heter) kändes det som om alla mina fem sinnen blivit skarpare.
Skitkonstigt, men sant.
Läs den, den är underbar.

Kommentarer
Postat av: Petter

Najs den boken ska jag önska mig :) Utläst heter det fram man ska "läsa ut" en bok när man läser ur en bok gör man en annan sak. Kram

2008-08-15 @ 18:16:48
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0