I'm going to cut the lines to my telephone

Alvin & the Chipmunks är bra, visste ni det?

Jag har inte gjort mycket idag. 12 ungefär vaknade jag och gick ner för att äta frukost. Pappa förklarade konsten med företagsekonomi ett bra tag, men när jag inte orkade lyssna längre gick jag och tittade på Alvin & the Chipmunks som Thomas hade hyrt igår när han hälsade på.
Jag hade stora förväntingar på den filmen, och den var riktigt bra faktiskt. Eller så tyckte jag bara att jordekorrarna var söta, oavsett skäl så gillade jag filmen.
Ja, sen åt jag lunch och nu sitter jag här.
Jag funderar på att rensa min garderob faktiskt. Jag har grymt mycket kläder där som jag inte använder och jag måste ju göra plats åt de kläder jag hämtar imorgon från Annas house.

Ja, det får nog bli så.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa :) Vad ska du hitta på ikväll då? :)

2008-08-03 @ 19:22:46
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0