It's hard to say what it is I see in you.

Sedan förra inlägget har jag pluggat matte, med några korta avbrott för att kolla bloggen och ett lite längre avbrott (30 min) för att promenera. Matten går faktiskt riktigt bra, och det är roligt.
Jag funderar på att sova ganska snart, men innan dess ska jag nog skriva lite på svenskan så att jag har det klart på måndag.
Jisses vad jag är annorlunda. Och glad!

Har jag förresten nämnt att Yrsa började i min klass idag? Nej, det har jag nog inte. Mycket trevligt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Petter

Det låter ju lovande det här. Fortsätt i samma stil och alla problem är borta belif mif

2008-08-28 @ 21:18:20
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Petter:Haha, det tror jag inte :P

2008-08-29 @ 12:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0