Jag är bra

Promenaden blev väldigt kort, men bättre det än ingenting antar jag.
Förresten, förut tog det nästan 25 minuter för mig att ta mig från punkt A till punkt B, idag tog det 17 minuter. Inte illa huh?
Och när jag ändå är inne på förbättringar kan jag ju nämna att jag tror att min astma börjar bli bättre.
För typå något år sedan fick jag någonting av min läkare som jag skulle blåsa i, på så sätt kunde jag kolla om min astma blivit bättre. Jag kom aldrig längre än till 250-300, men idag blåste jag den där grejen till över 400 varje gång! Det, mina vänner, är inte illa alls.

Nu ska jag fortsätta med organiseringen av alla mina papper.

Kommentarer
Postat av: Petter

Härligt :) Du gör framsteg :) En sån där blåssak har Jon också. Lycka till!

2008-08-25 @ 22:43:42
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Petter: Tack så mycket! :)

2008-08-25 @ 23:07:25
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0