Jag är som jäst ungefär

Idag har jag bakat bullar.
Jag hade tråkigt och blev sugen på bullar, så jag bakade 50 kanelbullar.
De blev helt okej faktiskt.

Precis när jag blandat ihop alla grejer till degen ringer Natalie och undrar om jag ska hänga med dem på Sandbäcks. Självfallet kunde jag inte då, men jag drog dit när bullarna var klara, ungefär när Sandbäcks stängde.
Då drog vi hem till mig och tittade på Elizabeth - The golden age.
Den sög om du frågar mig.

Ja, det var väl min kväll. Intressant, huh?

Ja, så bra blev den bilden. Den föreställer i alla fall en av de mindre bullarna.

Kommentarer
Postat av: Dona

Joo någorlunda hehe. Hoppas bara på att slippa allt regn snart =)

2008-08-12 @ 10:54:35
URL: http://donas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0