Jag får skylla mig själv

Idag fick jag sovmorgon tack vare/på grund av att min väckarklocka inte ringde klockan sex som den skulle. Det var nog tack vare faktiskt, för jag hann ju til nio ändå, även om jag gick upp halv åtta.
I skolan var det information från skolhälsan i tio minuter ungefär, sedan var det diagnoser. Jag gillade inte diagnoserna speciellt mycket.
Jag hatar läsförståelse, och speciellt den som var på svenska. Det enda som kändes riktigt bra var rättstavningen i svenskan och grammatiken i engelskan.
Mattediagnosen imorgon kommer nog inte gå sådär superbra den heller.

Eftermiddagen tillbringade jag nere på byn med mamma.
Jag hann med ite stalking också (riktig förföljelse alltså, till fots), mina vader gjorde ganska ont efteråt.
Att ha korta ben och förfölja någon som går snabbt är inte en så väldigt bra kombination faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Fjantis

Vem förföljde du? :)

2008-08-21 @ 20:30:22
URL: http://minlotusblomma.blogg.se/
Postat av: Petter

Hmm.. Diagnoser. Det gör jag också fast jag har bara gjort i Musik än så länge. Men jag tänkte på er skola om ni får dåligt är det ju ganska lätt att veta varför (Läraren) Men för oss blir det ju så att de istället frågar vilken skola vi gått på. Ja jag tappa tråden

2008-08-21 @ 21:32:12
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0