Jag gråter över en förlorad hårddisk

Ett enda jävla skolarbete har jag lyckats rädda från döden.
Ett enda skolarbete är det som finns kvar av mig.
Ett enda skolarbete är det enda som lyckades undkomma hårddiskens jävla.. Vad det nu var.

Skolarbetet var en urkass novell som var bra lite då och då.
Dialogerna var helt okej, men i övrigt var novellen urdålig.
Anton ljög när han sa att den var bra.

Egentligen lyckades inte novellen undkomma döden, jag hade bara sparat den på ett annat ställe också.

Över tusen bilder. Över tretusen låtar. Hur mycket annat som helst. Borta.
Borta för att aldrig mer komma tillbaka.

Och ja, jag gråter faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Petter

Det är sorgligt. Det är bara poff borta.. Jag lider med dig.

2008-08-21 @ 23:24:23
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Svar: Ja, det är sorgligt. Det är ganska korkat att inte ha någon backup.

2008-08-22 @ 14:49:53
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0