Jisses vad roligt!

Jag börjar känna mig smått stressad faktiskt.
19.30 hämtar Ida mig på sin moped (!) och vi drar till Ica (hoppas jag), hyr en film och köper lite onyttigheter. Efter det drar vi vidare till Lillstugan (ett litet asmysigt hus hos hennes mamma) och tittar på filmen. Det ska bli riktigt trevligt, men innan det så ska jag äta pizza.
Pizzadegen gjorde jag alldeles precis och nu ska den jäsa i en timme. Efter det tar det ju ett tag att baka ut den och sedan ska den in i ugnen i cirka tio minuter.
Mitt tidschema går inte riktigt ihop ikväll.

Kommentarer
Postat av: Kohina

Vill bara tacka din för kommentaren i min blogg. Blev väldigt glad att du gillade den! :)



Måste säga det med, det där med att vara tidsoptimist, du är verkligen inte ensam.



Kram!

2008-08-09 @ 23:39:59
URL: http://kohinski.blogg.se/
Postat av: MH

Pizza är oxå underbart! Favoritpizza? :)

2008-08-10 @ 12:11:41
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0