Mr. Beans semester var ingen hit

Nu är jag hemma!
Eftersom jag låg cirka en kvart efter i mitt tidschema igår var jag för en gångs skull riktigt smart - jag bjöd Ida på pizza. Klyftigt, huh? Pizzan var tyvärr inte alltför god, men den dög.
När vi väl kom till Ica hade vi cirka tio minuter på oss att välja film, och välja-film-skärmarna var upptagna, så vi knallade ut från Ica ungefär fem minuter efter stängning med Mr. Beans semester i handen.
Jorå.

Filmen var inte speciellt rolig måste jag säga. Jag gillar i och för sig inte Mr. Bean, men lite roligare trodde jag att filmen skulle vara. Den kändes mest väldigt lång och seg.
Trots det "tittade" vi på den tre gånger. Efter första gången slog vi inte av dvdn, så den började om. Samma sak när den spelats upp för andra gången.

Eftersom vi skulle på utförsäljningen av diverse kläder på Orrskogen 10.00 idag bestämde jag mig för att övernatta i Lillstugan.
Vi var trötta som får, ändå pratade vi i hundra år och somnade inte förrän halv tre ungefär.

När vi vaknade imorse rostade vi cirka tio mackor (sånna där små jävligt luftiga, ni vet?) och tittade på Down with love.
Mr. Beans semester var mycket bättre.
På Orrskogen hittade jag några t-shirtar (japp, t-shirtar) som jag ska köpa så fort mamma hämtat mormor så att jag får pengar, haha.

Ja, det var allt för nu.

Alla mopedturer har gått förvånansvärt bra faktiskt, trots min rädsla för att åka någonting utan tak

Kommentarer
Postat av: MH

Ja! Min favorit är helt klart väskan! viilken är din? :)

2008-08-10 @ 12:12:34
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0