Nostalgi

Jag sitter och letar efter böcker på adlibris.com och jag hittade precis en speciell bok. Den bok som jag har starkast minne av och den bok som jag läste om och om igen och grät till varenda gång. Den bok som faktiskt betydde hur mycket som helst för mig at the time konstigt nog.
Nu i efterhand när jag läser om den verkar den ganska barnslig, men ändå minns jag hur jag kände mig när jag läste den och ändå känner jag tårarna bränna.

Malin + Rasmus = Sant är en bok som alla borde ha läst.

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Hej, hoppas allt är bra idag! Har du tråkigt i det svenska sommar vädret så får du gärna kika in och ge mej Din åsikt om "bloggningens oskrivna regler" Hoppas du får en jätte fin fortsättning på dagen ;)

http://whatthefuckdotcom.blogg.se/2008/august/bloggens-oskrivna-regler-1.html

2008-08-04 @ 15:56:35
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0