Ny tandläkartid och nya lektioner

Tandläkarbesöket gick ganska bra. Eller ja, jag måste dit på tisdag (kl. 07.30!) igen för att slipa tänderna så att jag slutar bita mig i kinden. Problemet jag hade i våras har nämligen kommit tillbaka. Dock är det inte lika hemskt nu men det gör ju ont ändå. Så ja, 07.30..

Förresten, idag hade vi två "nya" (nya för oss i ettan, haha) lektioner, historia och samhällskunskap. Historia verkar helt okej och samhällskunskapen låter skitrolig. Den kommer antagligen bli astråkig bara för att jag tror någonting annat.
Så typiskt.

Och jag lyckades bli glad över någonting, så nu kommer jag vara glad resten av denna dag åtminstone.

Nu ska jag plugga matte och svenska. Yay.

Kommentarer
Postat av: Petter

AJ! Slipa tänderna!!! Det använder man som tortyr i vissa länder. Stackars dig..

Jag gillar ditt nya positiva tänkande :)

2008-08-29 @ 18:18:28
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Petter: Haha, det är tortyr att ständigt bita sig i kinden kan jag tala om. Och mitt nya positiva tänkande försvann helt idag.

2008-08-29 @ 19:03:08
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0