Oooja

Nu är jag igång och städar igen.
Mitt rum har blivit oroväckande dammigt sedan förra städningen och det låg hur mycket grejer som helst på golvet. Jag blev riktigt less och började städa.
Och det var ju inte helt fel, för nu har jag lyckats få ihop min "nya" stereo, och den funkar! När vi hade den i vardagsrummet för något år sedan var det krångel med ena högtalaren så jag var lite rädd att den var paj. Det var den alltså inte.

Hälften av mina böcker har jag plockat bort också, och massor av prydnadsgrejer (jag tog bort 90% av alla prydnadsgrejer förra gången jag städade, alltså fanns det inte speciellt mycket innan jag tog bort allt jag tog bort idag. Och det här blev krångligt).
Snart får jag vara glad om jag har sängen kvar.

Kommentarer
Postat av: Petter

Ditt nya liv Städa ditt rum :) Kul att sterorn funkar.. det är roligare att städa till musik

2008-08-16 @ 19:21:02
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Petter

Ditt nya liv Städa ditt rum :) Kul att sterorn funkar.. det är roligare att städa till musik

2008-08-16 @ 19:21:17
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0