Skivorna var inte borta den här gången

En och en halv timme blev det på biblioteket. Helt underbart.
Idag blev det fem skivor och en bok. Hade lätt kunnat plocka på mig fler skivor, men jag tänkte att det faktiskt fick räcka med fem.
Efter biblioteksturen gick jag till Ica och köpte en riktigt äcklig kycklingsallad.
Jorå.

När jag kom hem läste jag lite, sedan blev jag så frusen så jag tyckte att jag kunde få sova lite, så då gjorde jag det.
Jag ska nog krypa tillbaka till sängen. Eller så tar jag en promenad.
Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; vad trist att du känner så. Fast ibland känner nog alla så. Just nu har jag nyss flyttat tillny stad så har inte så mkt kompisar här men men man får väl försöka roa sig bäst det går. HAr du inga intressen?

2008-08-14 @ 21:07:01
URL: http://osterberglinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0