Städa och plugga - det jag gör bäst (mest om inte annat)

Ja, sedan förra inlägget har jag städat, promenerat och pluggat. Som sagt, great life.
Jag lyckades rensa ur min tvbordslåda, och där hittade jag mitt oanvända Gamboy Advance. Coolt. Någon gång ska jag försöka fixa något slags spel till den där.
Efter lådrensningen fick jag faktiskt ner mina filmer i halva lådan, och alla tekniska prylar fick slåss om den andra halvan. Inte illa.
Och kastrullunderläggen! Jag fick äntligen upp dem på väggen, så nu har jag anteckningstavlor. Yes!

Pluggningen går det dock sådär med. Jag tyckte inte alls om uppgiften i svenska. Jag är inte bra på att sammanfatta och jag är inte bra på att göra tankekarta.
Den här uppgiften var liksom inte till för mig.

Nu ska jag fortsätta plugga ändå, trots min negativa inställning, och sedan ska jag sova, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0