Ta mig till en plats där solen alltid skiner

Jag trivs inte riktigt i det här vädret. Jag blir så.. Pessimistisk.
Bra väder är härligt på alla sätt och vis. Jag äter mindre, jag rör mig mer, jag mår sjukt mycket bättre rent allmänt och jag grubblar inte lika mycket. Kreativ blir jag också. Jag skriver mer, tänker mer (bra tankar alltså, inget grubbel som sagt) och allt är så sjukt mycket bättre!
Med bra väder menar jag alltså mycket sol och mycket varmt.
Någon gång ska jag köpa ett härligt strandhus i Spanien eller någonting, med en mil till närmsta granne. Där ska jag sitta år ut och år in och bara njuta.

Risken finns ju att det skulle kunna bli för mycket av det goda (ni ser, min pessimism höll sig inte borta länge)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0