Tidsoptimist, ja

Puh!
För sisådär en halvtimme sedan blev jag klar med köksbestyren som hör fjällturen till (pizzabullbak och uppvärmning av kyckling typ. Tro mig, det är lite jobbigare än det låter).
Ja, då var det bara packningen kvar då.

Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig för kläder, för jag har inga friluftskläder. Jag skulle aldrig bruka dem mer än när det är skitsaker (som denna fjälltur) i skolan, därför finner jag ingen väldig anledning till att köpa kläder för massor av pengar som ska hänga i garderoben.
Jag sörjer mammas vindjacka som jag hade bort under avslutningsshowen, den hade varit väl till pass nu.

Nu ska jag sluta gnälla och försöka packa lite smått och sedan sova.
Det känns som att jag kommer att behöva gå upp ungefär en halvtimme tidigare än beräknat.
Cirka 05.30 alltså. Underbart.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Petter

Usch va tidigt. Men ha det så kul. OCh det är faktiskt värt att investra i lite friluftskläder. SOm sagt nån gång ska de ju användas.

2008-08-19 @ 07:02:47
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0