Trevlig kväll i augustikylan

Kvällen började ju bra, med städning alltså. Jag hade tänkt fortsätta kvällen så, men det blev ändrade planer och kvällen blev ännu bättre.
Ida kom förbi en sväng och sedan drog vi oss ner mot byn. Jävligt dött var det. Lite skrämmande dött nästan.
Vi satte oss på Niss i alla fall med andra Ida, andra Evelina och Jonas. Det var trevligt. Efter ett tag skulle de möta Christina (Kristina?) och vi hängde på. Eftersom vi var grymt hungriga vid det laget drog vi till Malungs pizzeria och åt. Jag blev riktigt mätt. Lite för mätt faktiskt. Tarja, syslöjdsläraren, var också på pizzerian. Hon sa att hon tyckte att det var trevligt att jag blev kvar i Malung.
Ja, mer gjorde vi inte. Vi drog hem och nu sitter jag här. Jag ska nog fortsätta städa snart tror jag.

Kommentarer
Postat av: milio

hur kan du städa så himla länge egentligen? du har ju knappt nåt i ditt rum :D

2008-08-16 @ 22:27:39
URL: http://livetmedmusiken.blogspot.com
Postat av: Petter

Städa Städa Städa Städa Städa!! :)

2008-08-16 @ 23:03:08
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0