Undrens tid är ej förbi

Okej, nu har jag ett litet problem.
Alla grejer frå garderoben (inte kläderna) ligger på mitt golv. Det är inga småsaker lite här och där, mitt golv är verkligen helt täckt av dammiga grejer. Problemet är att jag skulle behöva dammsuga i garderoben. Jaha, vad är det för problem med det då? tänker du och jag svarar att mina föräldrar sover i rummet bredvid.
Jorå.

Förresten, för er som inte visste (ja, det är väl ingen som vet) så har jag gått och fått lite lätt städmani och en släng av pedantism (ja, det är ett påhittat ord). Ni som känner mig skrattar förmodligen, men det är faktiskt sant.
Mitt rum är alltid städat (ja, inte just för tillfället eftersom jag precis rivit ut hela min garderob) nowadays och minsta lilla pryl som ligger fel rättar jag till. Inte illa va?
Nog.

Kommentarer
Postat av: Nina K.

Och du som alltid har drivit med mig för att onsdagar är mina städdagar. xD

2008-08-05 @ 14:22:55
URL: http://ninakhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0