En väldigt dålig dag

Jag tycker inte om skoldagar där man börjar 08.55 och slutar 16.15. En sådan skoldag kan ju inte bli värre kanske ni tänker, men jo, det kan den faktiskt. Om det står spanska på schemat, och idrott & hälsa, då kan det bli mycket värre.
Om man sedan får veta hur svenska-diagnosen gick, och man får höra att man borde läsa en bok för att man inte läser nog fort, även om man ofta läser ut en bok på några timmar, då blir man inte heller så glad.
Den här dagen har kort sagt varit skit.

Det enda som var bra idag var resultatet på mattediagnosen. Eller, så bra var det inte, men mycket bättre än jag trodde.

Och jag såg dig knappt..

Nu ska jag jag sluta gnälla och försöka plugga svenska, trots att all pluggvilja jag känt hittills denna termin runnit av mig totalt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0