Så kan det gå

Mitt "nya positiva tänkande" som Petter så fint uttryckte det, är som bortblåst.
På några sekunder blev allt väldigt jobbigt idag. Sådär spyjobbigt, så att man helst bara vill gå och lägga sig i ett hörn för att ruttna och dö. Ungefär så blev det idag.
Glädjen från igår levde jag alltså inte speciellt länge på, även om den räckte hela gårdagen och hela förmiddagen idag.
Nej, usch och fy.

Jag skulle egentligen se på film med Ida ikväll, men lillstugan var upptagen, så vi får ta det imorgon istället.
Jag ska hinna med gatufestivalen med Ämmy imorgon också. Yay! Jag har inte träffat Emelie på.. Jag vet inte, länge. Jag saknar henne, så det blir trevligt.

Det var en liten grej som piggade upp idag, och det var samhällskunskapen, haha. Eller hur, UURSHAA?

Kommentarer
Postat av: Petter

Men vad var det negativa? Som förstörde allt! Du ska på filmkväl och Gatufestival och det är helg!

2008-08-29 @ 20:11:01
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Petter: Äh, det kan vi ta över msn någon gång. Jag borde nog faktiskt ta det med dig över msn ganska snart, för du är rätt bra på att peppa.

Helg.. Helg är en av de grejer som jag är lite arg över. Jag tycker inte om helger.

2008-08-29 @ 21:59:45
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0