Elva nätter före jul

Jag börjar få lite panik.
Jag hade tänkt att jag skulle vara i tid med julklappar i år. Jag har fortfarande inte köpt en enda julklapp, och jag kommer inte ha tillfälle att göra det heller förrän den 20:e.
Skitbra!

Igår hade jag förresten min första pianolektion med Anton! Superbra!
Dock måste jag sluta skämmas så jävla mycket, annars kommer jag aldrig någonsin lära mig någonting.
Det var ju trots allt på grund av det jag tröttnade på pianospelandet för några år sedan.
Jag ska försöka bättra mig.

Idag är det den 13:e förresten, vilket innebär att Rasmus fyller år.
Grattis till honom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du, herregud för julklappar. Jag hade samma plan och jag är inte färdigt ännu xD När man hela tiden tänker "men jag kan ta det imorgon" går tiden så stört fort. Kan man kanske lägga till en extra timma till jul som är avsatt för julklappshandel? Gärna utan folk i butikerna ^^.



Det kommer nog ska du se, om jag känner Kent rätt så kommer dem vara igång ett tag till. Aktiva "gubbar" det där, lite gulligt faktiskt ^^.



Min lucia har varit bra :) Va på glöggfest igår (13:de) mycket trevligt får jag säga. Väldigt mycket folk bara, Niklas som hade festen har väldigt social av sig ^^



Puss!

2008-12-14 @ 18:46:46
URL: http://kohinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0