11 och 16

Nu är jag hemma från shoppingdagen i Borlänge! Eller ja, det var ju mest bara Ämmy som shoppade.
På vägen dit satt jag med med Melodikrysset och dansband i ena örat och Lasse Lindh och Coldplay i andra. Härlig blandning.
När vi kom dit sprang vi runt i massor av affärer i ungefär en och en halv timme innan vi gick för att äta. Som vanligt när jag beställer någonting är det någonting som inte är 100% rätt och idag var det drickan. När jag och Ämmy väl satt hos insåg jag att jag aldrig fick min Ramlösa, så det var bara att knalla dit och snällt tala om att jag inte hade fått den. Jag är livrädd för sånt där (och jag ska till Stockholm? Ha, vilket skämt!) men det gick bra.
Klockan ett skulle Ämmy springa ut och hitta sin mamma eftersom de skulle kontakta Ämmys pappa för att göra upp om en tid för avfärd hemåt. Tiden blev 14.00, och det var lite trist, men jag hann med det jag verkligen ville och jag tror att Ämmy också gjorde det.

När vi satt i bilen insåg jag hur ofantligt många påsar Ämmy hade. Själv satt jag där med en futtig liten HM-påse. Skitsamma, jag fick det jag ville ha i alla fall, jag köpte en väldigt fin t-shirt typ, med den passande texten "dreaming of the big city" (och i mitt fall är "the big city'" Stockholm). Blev väldigt nöjd med den.

Speciellt många bilder hann vi inte med eftersom tiden var knapp, men någon ska jag försöka hitta till senare. Ikväll ska ni får höra lite nytt om dieten också, tjing!

Kommentarer
Postat av: Sojung

vad roligt med stockholm;D

2008-07-05 @ 18:41:02
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: Sojung

sv: ja jag älskar pippi:D

2008-07-05 @ 19:06:59
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0