Ändrade planer!

Det blir inte mormor ikväll, jag kom på den briljanta idén att jag och David cyklar dit istället imorgon! Då slipper jag Yttermalung några timmar till och jag slipper vara där alls imorgon om det regnar. Härligt!
Dessutom kan vi åka hem direkt när vi är klara om vi vill, och hur underbart är inte det?
Det var smart av mig att kombinera motion med.. Ja, lathet typ. Jag är för lat för att åka ikväll, så jag cyklar hellre en mil imorgon.

Jag och mormor ska laga en cool kycklinggratäng imorgon om vi åker dit då, det ska bli kul.

Nu ska jag fylla min mp3 med ny musik innan jag springer ner och tar ut dumlekladdkakan ur ugnen, tjing!

Kommentarer
Postat av: Josefin

tack gums:)

2008-07-06 @ 21:04:43
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0