Buy-see-chair-ten

Jag och mamma är alldeles för störda för att vara uppe så tidigt.

Det blev inget Yttermalung idag. Mormor ringde och berättade att grejerna bakom uthuset var alldeles för tunga för att vi skulle kunna flytta på dem och Janne är i Värmland, så det får vänta till imorgon förmodligen.
Ganska skönt.

Förresten, pappa fick en körning till lasarettet i Mora igår och träffade på Joakim Cans. Pappa stod och snackade lite med honom om Körslaget och bad om en autograf, haha.



Inte illa.


Jag och mamma tittade förresten på Prinsen & jag igår. Hur bra som helst om du frågar mig. Jag har alltid älskat romantiska filmer som är lite halvsorgliga emellanåt så man får gråta. De får bara helsorgliga också om de vill, jag älskar att gråta till filmer. Hu som helst, filmen var väldigt bra så jag tittade på den igen direkt efteråt. Vid halv fyra var det cirka 20 minuter kvar av filmen, men jag blev trött så jag slog av och sov istället.
Filmen tittade jag klart på imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0