Dag 10 - Äh, vi fortsätter med det glada humöret

Det går faktiskt lite lättare för varje dag, men det beror kanske på att jag fortfarande fuskar. Hmpf.. Jag går åtminstone inte upp i vikt.
Idag har det blivit väldigt lite fett, jag har helt enkelt inte haft en tanke på att jag borde äta fett.

Matsedel:

Frukost:
Bacon och en halv omelett

Kommentar: Baconet var gott och omeletten gjorde mig illamående. Det var hur som helst det närmaste fett jag fick i mig idag.

Picknick:
Två satsumas och LOKA

Kommentar: Ja, det var gott?

Lunch:
Prinskorv med morötter och lök

Kommentar: Ja, till prinskorven gjorde mamma alltså ugnsrostade rotsaker, men jag skippade potatisen. Morötter är ju inte heller det bästa att äta, men jag åt inte speciellt mycket.

Middag:
Spenatsoppa med creme fraiche

Kommentar: Ja, det var under middagen jag kom på att jag fått i mig för lite fett så jag lassade i creme fraiche i soppan. Soppan var godare igår.

Ja, sen kanske det hör till saken att jag tog mig en glass efter lunch också. Ganska dumt, men det var väldigt varmt och jag har rört på mig i princip hela dagen, så jag tyckte att jag fick ta en glass. Ja, det var väl den enda synden idag skulle jag tro.
Jag tror inte jag går ner någonting, så jag måste bättra mig nu (jag vet att jag sagt det ett par dagar nu men ja..).

Kommentarer
Postat av: milio

senses fail och underoath var en positiv överraskning :D enstaka låtar eller hela album? :o

2008-07-03 @ 22:42:46
URL: http://livetmedmusiken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0