Dag 11 - Jag fuskar som bara den

Ja, jag fuskar alltså hur mycket som helst, och jag tänker inte ens på det. Börjat småäta har jag gjot också, fy fan. Tur att jag åker till Borlänge imorgon, då finns det inget skafferi att springa i.

Matsedel:

Frukost:
Prinskorvar och ett stekt ägg med tre äggulor

Kommentar: Ja, man ska ju helst äta äggulan i ägget och inte alltför mycket äggvita eftersom det är mest protein i äggvitan, därför blev det tre äggulor i samma ägg. Ganska äckligt faktiskt.

Lunch:
Ost- och broccolisoppa med bacon

Kommentar: Mina soppor består ju bara av grädde i stort sätt, det gjorde även denna. Förutom broccoli, bacon och ost såklart. Jag börjar verkligen tröttna på fettet.

Middag:
En morot och lite dipp

Kommentar: Ja, egentligen åt jag ingen middag alls, jag smååt hela kvällen istället, men det var det där jag åt när jag tänkte "nu ska jag äta middag" typ.

Som sagt, jag har fuskat hela dagen. Ett sabbatsår är inte så dumt kanske, då har jag ju ett helt år på mig att bli mindre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0