Dag 12 - Shocking news

Eller inte.

Ja, som ni redan har fattat så går ju inte det här med dieten så bra, den är helt enkelt ingenting för mig. Men, det innebär inte att jag tänker sluta räkna dagarna och sluta gå ner i vikt, för det ska jag. Jag kommer att fortsätta undvika kolhydrater så gott det går men kanske äta ris ibland och ändå äta den vanliga maten liksom fast oftast utan tillbehör (ja, pasta, potatis osv.). Jag tänker till och med äta godis, men endast på helger (fredag eller lördag, inte båda dagarna) och inte mycket alls. Läsk tänker jag fortsätta försöka undvika, det har faktiskt gått hyfsat bra, jag drack min första läsk idag (en halv burk, sen var det inte gott längre).
Lite stolt är jag faktiskt över det jag ändå lyckats åstadkomma dessa dagar, även om jag fuskat äckligt mycket.

Matsedel:

Frukost:
Fil med linfrön och en och en halv skinkrulle med brieost

Kommentar: Jag har alltså slutat kommentera den här maten.

Lunch:
Ceasarsallad med grillad lyckling

Kommentar: Ja, det var det bästa McDonalds hade att erbjuda. Ingen höjdare kanske, men det dög.

Middag:
Tonfisksallad

Kommentar: Åt inte speciellt mycket eftersom det blev lite för mycket sallad på en dag för mig.

Sen har jag ju som sagt druckit en halv läsk. Lite godis råkade det bli under bilresan också. Ja, nämnde jag att dieten inte var någonting för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0