Dag 7 - För mycket fusk igen

Pappa hade tidig körning idag med så han gick och la sig vid 21.30 igår vilket gjorde att jag inte kunde blogga.

Jag har inte så mycket annat att säga än det jag har sagt alla andra dagar. Jag gillar alltså inte dieten.

Matsedel:

Frukost:
Lite fil med linfrön och två skinkrullar med brieost

Kommentar: Skinkrullarna är jättegoda, men jag börjar tröttna på filen.

Lunch:
Fläskfilegryta med extra grädde och creme fraiche

Kommentar: Ja, jag tog alltså resterna av grytan, hade i asmycket grädde och vips, så var det en soppa. Ganska gott faktiskt.

Middag:
Ostsås och morötter

Kommentar: Jag har ingen aning om hur mycket kolhydrater det var i ostsåsen, men jag gissade på attdet inte var alltför mycket eftersom den inte innehöll mjöl och inte socker. gott var det i alla fall.

Ja, lite onödiga fusk har det blivit också, och det är jävligt korkat. Jag måste sköta mig bättre den veckan som är kvar.

Kommentarer
Postat av: milio

du klarar det ävvy! tänk på att vi ska köpa godis av hiding sen :D

2008-07-01 @ 14:02:38
URL: http://livetmedmusiken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0