Dag 8 - Jag suger

Jag fuskar som vanligt och det suger. Jag har fortfarande ingenting mer att säga än jag sagt de andra dagarna.

Matsedel:

Frukost:
Lite fil med linfrön och två skinkrullar med brieost

Kommentar: Ja, har ni inte hört nog om min frukost nu?

Lunch:
Fisksoppa

Kommentar: Jag hade tänkt äta en laxbit med massor av grädde, men jag delade laxfilen i bitar och tillsatte lite purjolök och broccoli och vips, så hade jag en jättegod fisksoppa! Ungefär 4 dl grädde användes till en liten laxbit.. Gott var det!

Middag:
En skinkrulle med brieost och ett halvt kokt ägg

Kommentar: Lucas fick andra halvan.

Trots allt fusk går jag inte upp i vikt, och det är bra. Tyvärr går jag ju inte ner heller, och det är mindre bra.
Jag måste sluta fuska nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0