Dansbandsveckan var ganska trevlig

Ja, varken internet eller datorn fungerar hemma än, men vi är hos Lars igen så jag passar på att blogga lite snabbt.

Dansbandsveckan är slut nu, och det är ganska sorgligt faktiskt. Igår var jag och Ida på Parken och dansade för fulla muggar. Nej, det gjorde vi inte alls, men hon gjorde, jag var lite för feg för att dansa. Men nästa år, då ska jag dansa, det kan ni slå er i backen på!
Vi träffade på en trevligt kille från Värmland som hetter Rasmus. Han var förvånansvärt artig, och det förvånade mig.
Ja, det hände väldigt mycket igår, men jag varken hinner eller orkar dra allt. Kort sammanfattat var den mycket trevlig i alla fall.
För övrigt har Dansbandsveckan varit både trevlig och ganska trist.

Kamratposten är förresten min nya vän! Jag rotade fram några gamla tidningar som jag lånade/fick av R och började läsa. Efter några sidor var jag fast. I fredags lånade jag alla sjutton nummer från 2006 på biblioteket.

Nu är pappa arg och jag är trött, jag somnade inte förrän 4.30 trots att jag kom hem 3.30, så vi hörs när datorn fungerar igen.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Petter H

KP har ju alltid varit en bra tidning. Det var ju synda tt du inte dansa. Det är ju så kul.

2008-07-20 @ 21:47:32
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jo, jag vet, men jag har inte upptäckt det förrän nu.

Dans är sjukt roligt, men bara om man kan det. Tycker jag. Och jag inte speciellt duktig på att dansa :P

2008-07-25 @ 23:46:05
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0