En underbar eftermiddag

Ja, det blev det verkligen.
Vid 15.30 ungefär åkte jag till Sandra och vi knallade ner mot centrum och köpte glass. Vid Niss träffade vi på Anders, JE och Jonatan, det var trevligt.
Vi stod och pratade med dem ett tag innan vi drog vidare mot Bullsjön. När vi hade kommit så långt som till bron stannade vi och väntade in Natalie som efter ett tag kom på cykel. När vi väntade på Natalie stod jag och räknade upp en del grejer jag ville ha, och listan blev ganska lång. En snygg pojkvän och en husbil var två av grejerna.
När vi till slut var vid Bullsjön slängde vi oss på våra badlakan. Herregud vad varmt och skönt det var!
Vi solade och pratade ett tag och efter en liten stund gjorde Nina oss sällskap.
Efter ett par timmar i solen drog vi oss till centrum igen eftersom Nina och Natalie skulle köpa glass, sedan satt vi i Grönlandsparken ett tag innan vi for hem.
Helt underbart härligt var det!

Nu ska jag springa ner och äta kolhydratssprängda smörgåsar framför Allsång på Skansen (Stockholm, Brolle och förhoppningsvis Evert Taube kan aldrig slå fel, men det kanske ni har fattat), vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0