Ett slag i magen

Hur härligt är det när Lucas sover hos mormor och David ska sova hos Isak? Det är hur härligt som helst.

Jag är alltså syskonfri i cirka ett dygn skulle jag gissa på, underbart!
Ett dygn går dock alldeles för snabbt.

Har jag förresten berättat att jag i stort sätt bestämt mig för att stanna hemma i höst? Nej, jag har nog itne nämnt det, men det ska jag antagligen i alla fall.
Jag fixar inte att betala en hyra på 3000 med 250 kronor. Det går liksom inte.
Jag hoppas verkligen att jag hittar ett jobb där jag får jobba heltid, då borde jag ha ekonomi nog att flytta till Stockholm nästa år.
Det finns ingenting jag hellre vill än att flytta till Stockholm i höst, men viljan hjälper liksom inte.

Kommentarer
Postat av: milio

då kan vi leka på helgerna om du inte jobbar då också, visst visst?! :D

2008-07-09 @ 21:15:10
URL: http://livetmedmusiken.blogspot.com
Postat av: Petter H

Naej va synd.. Jag hoppas ändå du klarar det. Eller att du i framtid klarar det. Det är bra att du har en dröm och vet vad du vill.

2008-07-10 @ 00:00:38
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0