Händelserik dag

Dagen kändes härlig till en början, men när solen täcktes av moln ville jag inte längre vara med.
Jag slappade framför Dude, where's my car? innan jag, mamma och Lucas for till mormor.
Chinese Foooood-scenen är fortfarande den bästa.

Ja, jag har alltså inte gjort mycket annat än suttit vid mormors köksbord och läst de senaste numren av Hemmets Journal och Året runt. Ja, och filmen förstås.
Jag gissar på att det inte händer speciellt mycket ikväll heller om det inte skulle råka vara någon bra film på tv. Jag vet! Jag ska titta på Raise your voice! Om det inte är någonting annat bra på tv förstås.

Nu ska jag sluta yra och äta mat istället, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0