Här i mitt sovrum

Ibland blir jag lite trött på allt. Jag känner att jag bara vill fly ifrån allt, exakt allt, för en stund. Det vore så underbart.

I think I'll start a new life
I think I'll start it over
Where no one knows my name

Ungefär så någonting, men jag vill inte till Boston, jag vill till Stockholm. Visst, det råkar finnas folk där som mycket väl vet mitt namn, men i övrigt stämmer den låten ganska fint nu.

Jag råkar vara oerhört opepp för stunden, och det är inte alltid så bra. Jag kanske mådde lite bättre utan internet? Herregud vad jag inbillar mig!

Om cirkus en och en halv timme är pappa hemma. Han befinner sig i Sälen för att skjutsa orienterare och Diggiloofanatiker.
Någon gång imorgon, på förmiddagen skulle jag tro, drar vi oss mot tiomilaskogen för att upptäcka mystiken i Finnmarken. Typ.
Kanske träffar jag Marion?

Jag funderar på att skriva någonting och sedan kanske sova, men jag har ingen större lust. Jag har inte lust till någonting alls nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0