Hos Nina

Puh! Det är otroligt varmt för tillfället. Härligt att sitta på en rälsbuss till Vansbro i nästan en timme i denna värme..
Ja, jag ska alltså till Vansbro för att se Mamma Mia med Sandra, Nina och Amanda. Vi har ju ingen bio här vi Malung, så vi får betala massor av pengar för att ta rälsbussen/bussen till Vansbro. 

Just nu är det alldeles för varmt för att jag ska komma på någonting att skriva, så jag antar att jag avslutar här.
Vi lämnade datorn hos Fredrik igår förresten, så jag börjar väl blogga lite mer regelbundet när den fungerar igen. 

Kommentarer
Postat av: Petter H

Jag tror Mamma Mia kan vara riktigt bra. Trodde först den var svensk men de hade massa stora bra skådespelare. Hoppas det finns AC på rälsbussen.

2008-07-21 @ 20:46:17
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Mamma Mia var riktigt bra, med väldigt bra skådesepelare :)

2008-07-25 @ 23:46:44
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0