Hösten kan bli jättedålig

Just nu är jag inne i någon askonstig period där mitt humör skiftar från minut till minut.
Dock har jag ingen större lust eller anledning att tro att jag är i permanent obalans. Jag tänker alltså fortsätta leva i tron att alla människor har lite olika perioder, mer eller mindre konstiga.
Jag får förmodligen stå ut med min plötsliga panik ett par veckor till.

Förresten, för ganska längesen sa en person till mig att det inte var någon idé att planera sitt liv eftersom det aldrig blir som man tänkt sig ändå, det slutar alltid med att man sitter där besviken och deppig och inte riktigt vet alls vad som kommer att hända.
Eftersom jag mer eller mindre planerat mitt liv ett antal gånger och varje gång misslyckats så kanske jag borde ta in det som personen sa. Han hade ju trots allt en poäng.

Det här inlägget gjorde min period ännu konstigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0