Ibland är livet ganska konstigt

Jag saknar M.
Jag har tänkt på henne väldigt mycket de senaste veckorna, jag vet egentligen inte varför.
Speciellt under Dansbandsveckan, då när jag bakade bullar för fulla muggar som jag sedan sålde. Kamratposten får mig och att tänka på henne (och de andra).
Hon var alltid så påhittig, snäll och glad.
Jag tyckte om henne väldigt mycket.

Jag undrar hur hon har det.
Om R eller hans flickvän läser det här (vilket åtminstone någon av dem antagligen gör) så får ni gärna tala om hur det är med henne, för jag saknar henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var ganska uttråkad, så jag kom klickade mig hit på något sätt >-<... vem menar du med M...? Marie? Hon mår bra vad jag vet, fast hon glömmer saker hela tiden :P. Ålderstecken säger jag bara XD

2008-08-01 @ 03:48:26
Postat av: Evelina

Självfallet är det Marie jag menar. Det är Rasmus va?

Skönt att höra att hon mår bra, jag saknar henne mycket.

2008-08-01 @ 11:45:46
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0