It's a beautiful day

Herregud vilken underbar dag!
Helt klart den bästa under sommarlovet hittills. Lucas och jag hade skitroligt och just idag var han inte min lillebror, han var min kompis.
Efter att jag skrivit det senaste inlägget åkte vi till Nissången för att bada. Ashärligt, men Lucas var lite för feg för att doppa sig.
När vi var hemma drog jag på mig en stor t-shirt och mina pälsbyxor (skolbyxorna) och tog en promenad. När jag kom in igen fick jag en kram av Lucas och han berättade att jag fick den för att vi hade haft så roligt idag. Gullunge.
Han har bestämt att vi ska spela badminton imorgon också.

Här är en del av dagen i bilder:

Det här var vår picknickmat. Nästan allting var Lucas.


Söto.


Ja, den bjuder jag på.


Lucas skulle köpa glass.


Blev det rätt?


Hej påskkärring.


Jag var Lucas båt.

Under min promenad träffade jag på Anton. Jag har inte sett en skymt av honom sen vi slutade den 10 juni, så det var trevligt.

Nu ska jag uppdatera er lite på dietfronten, tjing!


Kommentarer
Postat av: Nina K.

Haha! Söta, söta Lucas :D

2008-07-03 @ 22:25:01
URL: http://ninakhansson.blogg.se/
Postat av: milio

ni är så sööööta. jag vill också ha småsyskon :((

2008-07-03 @ 22:45:07
URL: http://livetmedmusiken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0