Jag lever!

Jag har inte bloggat på evigheter nu, och jag mår nog faktiskt lite smått dåligt av det, jag har alltså inte slutat blogga frivilligt.
Vårat internet fungerar inte längre, och det är anledningen till varför jag inte bloggat.
För tillfället sitter jag hemma hos en bekant till mamma och pappa, de var tvungna att låna hans dator, så jag hängde på.
vi ska lämna in datorn till Fredrik så fort pappa har någon tid över att åka dit, pappa jobbar för fullt.
Det är ju Dansbandsveckan här också! Åh, jag vill berätta mer om den, men jag hinner inte nu.
Det finns tusen saker jag vill berätta, för det har hänt så sjukt mycket, men jag måste nog vänta med det till vi fått igång internet  på vår dator.
Men jag kan berätta vad jag ska göra i höst. Jag ska gå Samhällsprogrammet i Malung. SP, det enda program som jag sagt att jag absolut inte skulle kunna gå. I Malung dessutom, den by som jag dyrt och heligt lovade mig själv att lämna så fort jag slutat nian. Ja, ibland går inte allt som man har tänkt sig, och när jag trodde att ingenting kunde bli värre så blev det det.
Men det löser sig förhoppningsvis, även om det känns ganska bedrövligt vidrigt just nu.
Förresten! Igår öppnade vi loppis hemma på gården också, vi har redan fått in 760 kronor. Inte illa.

Nu kan jag inte skriva mer eftersom jag måste slänga iväg ett mejl till rektorn också, men jag återkommer så fort jag bara kan. Jag lovar! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Petter H

Hmm.. SP, Malung. Jag tror det löser sig i din framtid. Loppis är bra om man får pengar :) Men vad händer på Dansbandsveckan det får jag väl veta snart. :)

2008-07-19 @ 10:28:39
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja, det börjar faktiskt kännas helt okej med SP. Jag ser nästan fram emot det.

2008-07-25 @ 23:44:21
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0